Creditarea de consum a încetinit în martie, dar volumul a rămas peste 1,7 mld. lei. Creditele de retail noi în lei au scăzut în martie cu 26% faţă de februarie, iar declinul faţă de martie 2019 a fost de 14,6%. În T1/2020, creditarea de consum a crescut cu peste 20% faţă de T1/2019, la 5,7 mld. lei
♦ Volumul creditelor noi de consum în lei a fost în ianuarie de 1,67 mld. lei, în februarie a depăşit 2,3 mld. lei, în timp ce în martie volumul finanţărilor a trecut de 1,7 mld. lei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Avertisment: Polonia, pe cale să se confrunte cu o explozie a datoriei publice
- Cele mai mari bănci ale lumii ţin discret de clienţii cu amprentă de carbon ridicată
- Angajaţii BCE, revoltaţi cu privire la folosirea unui ulei de măsline de calitate inferioară la cantine
- O nouă emisiune în grila ZF Live: ZF Profesii Liberale, în fiecare luni, de la ora 16:30, în parteneriat cu Libra Internet Bank
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România