Videoconferinţa ZF Retail 2020. Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate

Lucian Ungureanu, Microsoft: Va exista o orientare mai mare către online pentru finalizarea cumpărăturilor. Şi până acum 80% din achiziţii începeau pe internet. Online-ul contribuie cu sub 1% la vânzările comerţului alimentar din România

Ponderea online-ului e mult mai mare în cazul altor tipuri de retail, precum electro-IT, modă sau cosmetice, unde sare de 10% şi poate ajunge la 30%. Tehnologia ajută retailerii...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.