Cum a evoluat consumul de bunuri FMCG în ultimele patru luni. Goana după cumpărături de la jumătatea lunii martie, cu creşteri de vânzări de 80%, a ajuns o amintire. În următoarea lună avansul a fost de doar 7-15%

♦ Vânzările de bunuri de larg consum, respectiv alimente, produse de îngrijire personală şi a locuinţei, au crescut cu 22% în primele 16 săptămâni din 2020 comparativ cu aceeaşi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.