Pieţele alimentare trec în online: Producătorii locali de legume îşi cresc vânzările prin livrările la domiciliu. „Volumul de vânzări s-a triplat în această perioadă şi cu siguranţă această situaţie va rămâne valabilă doar pentru perioada de izolare.“

Micii antreprenori locali care cultivă fructe şi legume şi-au reo­rientat businessul în această perioadă către online, astfel produsele lor ajung direct la clienţi prin livrarea la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.