Piaţa de food truckuri, „trimisă la garaj“ de pandemia de COVID-19. De unde vin soluţiile? Doar 5-10% din 400 de food truckuri mai sunt active şi fac livrări la domiciliu. „Lăsăm zonele de birouri şi mergem cu rulota în cartierele rezidenţiale aglomerate.“

Industria de food truckuri, tractată în principal de festivaluri şi evenimente muzicale ori culinare, este „trimisă în garaj“ de actuala criză provocată de pandemia de Covid-19, dar...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.