„Statul român este complet nepregătit să înţeleagă ce se întâmplă cu românii din străinătate“. 60.000 de români pleacă anual în Germania la muncă în agricultură. Programul de lucru poate ajunge şi la 12 ore pe zi timp de şase zile. Li se promit salarii de 5.000 euro/sezon
Zeci de anunţuri de recrutare îi cheamă pe români la muncă în agricultură în Germania, promiţând salarii de 5.000 de euro/sezon de trei luni, nivel la care muncitorii pot ajunge cu un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Angajaţii BCE, revoltaţi cu privire la folosirea unui ulei de măsline de calitate inferioară la cantine
- O nouă emisiune în grila ZF Live: ZF Profesii Liberale, în fiecare luni, de la ora 16:30, în parteneriat cu Libra Internet Bank
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Comerţul, unul dintre cei mai mari angajatori din economie, trage salariul mediu în jos. Un angajat din comerţ câştigă, în medie, cu 11,5% mai puţin decât salariul mediu net pe economie. Ecartul e la minimul ultimilor ani, dar există în continuare
- Conferinţa ZF HR Trends 2024 „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor“. Cele mai mari două provocări în resurse umane: apariţia şi utilizarea roboţilor şi managementul emoţiilor angajaţilor