Producătorul de lactate Artesana: am avut o creştere de 40% a cererii la jumătatea lunii martie, imediat după decretarea stării de urgenţă. Apoi comenzile s-au stabilizat oarecum, dar un lucru bun este că românii au început să aleagă produse româneşti
Daniel Donici, managing partner al producătorului de lactate Artesana din Tecuci (jud. Galaţi), spune că în săptămâna 16-22 martie a vândut din toată gama de produse Artesana: lapte,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Gabriela Vila, CEO, ADAMA, unul dintre cei mai mari distribuitori de inputuri agricole: Un cuvânt de pe buzele tuturor este prudenţa. Vedem o creştere a pieţei, dar care o să vină din volume de produse şi mai puţin din valoare
- Analiză From zero to hero
- Analiză Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- Exclusiv ZF Corporate Tradiţia e ADN-ul poporului