Urmează videoconferinţa Retail 2020 pe 15 aprilie. Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate. Cum se va schimba comportamentul de consum după actuala pandemie? Ce magazine vor ieşi câştigătoare şi cine va pierde teren?

Ultimele săptămâni, marcate de izolarea la domiciliu, au dus la o schimbare - forţată - a comportamentului de consum, mai exact românii s-au orientat tot mai mult către magazinele de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.