Bilanţul a două săptămâni pierdute în industria auto locală: afaceri de 1,5 mld. euro în minus, peste 200.000 de angajaţi afectaţi şi 26.000 de maşini care nu s-au mai produs
Dacia, Ford şi Pirelli au anunţat că prelungesc perioada în care vor opri producţia, în timp ce KIA în Slovacia este primul constructor care anunţă reluarea activităţii, în data de 6...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business internaţional. Încântaţi de gama de maşini accesibile promisă de Elon Musk, acţionarii Tesla cresc cotaţia companiei cu peste 10%
- Creştere de 2% miercuri pe acţiunile Comvex după ce compania şi-a anunţat planurile de dezvoltare şi a aprobat un dividend cu 10% randament. În ultimul an, acţiunile operatorului portuar au crescut cu 140%
- Un nou gigant auto ar putea sosi în Ungaria? Investiţiile masive chinezeşti injectează deja miliarde de euro în economia maghiară
- Polestar s-ar putea folosi de uzina din SUA pentru a exporta către Europa pe fondul tensiunilor în creştere dintre UE şi China
- Panattoni pătrunde în Arabia Saudită