Aglomeraţia din magazinele Carrefour şi parteneriatele cu aplicaţiile de food delivery au ţinut pe linia de plutire cotaţia gigantului francez la Paris: capitalizare de 11,4 miliarde de euro. Spre comparaţie, indicele francez CAC 40 a scăzut cu 26,5%, iar indicele românesc BET cu 23,6%

Acţiunile retailerului francez Carrefour (simbol bursier – CARR), al doilea cel mai mare jucător din comerţul local după afaceri, înregistrează o scădere de doar 3,6% de la începutul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.