Cum a arătat coşul de cumpărături al românilor la jumătatea lui martie. Vânzările de alimente au crescut cu „doar 75%“, pe când cele de îngrijire personală şi a casei s-au dublat

Vânzările de bunuri de larg consum au crescut puternic - în medie cu 75% - în săptămâna 9-15 martie 2020, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, 17 categorii de produse postând...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.