Spălătoria ecologică Blue Lagoon Clean: Putem steriliza echipamentele de protecţie produse de fabricile din România. Avem discuţii avansate cu un producător român de materiale textile
Spălătoria şi curăţătoria ecologică Blue Lagoon Clean, cu afaceri de 4 milioane de lei în 2019, este în discuţii avansate cu un producător român de materiale textile care s-a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Samsung, Jacobs şi Lavazza, primele pozitii în topul celor mai puternice 30 de branduri în România
- Alexander Zahariev, Head of Strategy SUNOTEC: Strategia principală în extinderea businessului este aceea de a merge după clienţii noştri. De fiecare dată când aceştia s-au dus în alte pieţe, noi i-am urmat
- Reteaua de clinici stomatologice Dent Estet a investit peste 12 mil. euro în infrastructură medicală din 2016 până în prezent şi a ajuns la 18 unităti în cele mai mari oraşe din ţară
- Răzvan Raţ a fost ales în consiliul de administraţie al Bursei de Valori Bucureşti în locul lăsat vacant de Robert Pană. Pe acest loc au candidat Raţ, Dan Paul şi Valerian Ionescu
- Andrei Ursulescu, CEO Scandia Food: Companiile locale se pot extinde pe pieţele din afară dacă au suficienţi bani şi o strategie curajoasă, dar care să ia în calcul şi un eventual eşec. Este important să te pregăteşti de fiecare dată şi pentru ce este mai