ZF Live. Ioana Oprea, director de marketing al GLAMI România: Românii cumpără fashion online cumpătat. Valoarea medie a coşului de cumpărături este de 200 lei

Românii aleg să cumpere circa 1-2 articole vestimentare atunci când îşi fac cumpărăturile de fashion online, valoarea medie a coşului de cumpărături situându-se între 200 şi 230...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.