Un start-up pe zi. Ana Cîrcei a făcut afaceri de 200.000 lei în 2019 cu un magazin online de accesorii pentru bărbaţi după mai mulţi ani petrecuţi în industria modei

Ana Cîrcei, o antreprenoare cu ex­pe­rienţă în domeniul modei, a investit 100.000 de lei pentru a pune pe picioare Regular, un magazin on­line prin care se vând bro­şe, butoni şi ace...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.