Horváth & Partners: Companiile din România au pierdut peste 100 mil. euro în 2019 prin campaniile de marketing care nu au fost adaptate publicurilor ţintă
Compania de consultanţă în management Horváth & Partners apreciază că între 15% - 25% din bugetele de marketing ale companiilor din România sunt irosite, în contextul în care anul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Producătorul de panificaţie Pambac investeşte aproape 9 mil. euro în modernizare şi retehnologizare
- Grafic: Creşterile salariale preconizate de companii pentru anul 2024
- Grafic: Creşterile salariale aşteptate de angajaţi în anul 2024
- Analiză România va primi 2,13 mld. euro în total pentru zona publică şi privată din Tranziţie Justă