Banca Transilvania a urcat 100 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500 după o creştere a valorii de brand de 53%, până la 370 milioane de dolari

Banca Transilvania a urcat 100 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking, până pe poziţia 339, cu o creştere a valorii de brand de 53%, până la 370 mil. dolari. „Banca...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.