Planul Lidl pentru cucerirea României: Avem un buget de investiţii de 1 mld. lei (peste 200 mil. euro) în 2020. Vom angaja 1.000 de oameni, vom continua expansiunea
„Anul 2019 a fost unul extraordinar pentru Lidl, în care am crescut ca cifră de afaceri de patru ori peste media pieţei şi am reuşit să ne depăşim obiectivele ambiţioase...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- Exclusiv ZF Corporate Tradiţia e ADN-ul poporului
- Agricover Holding încheie 2023 cu profit net consolidat de 44 mil. lei. Compania anunţă că începând cu 2024 vrea să introducă distribuirea sub formă de dividende a 30% din profit
- Bursă: Purcari Wineries preia integral acţiunile cramei Timbrus Purcari Estate şi ajunge la un portofoliu de aproape 1.600 de hectare de podgorii de viţă-de-vie
- Evoluţia comerţului în era digitală – provocări şi tendinţe în eforturile de adaptare la preferinţele consumatorilor