ANALIZĂ

Tendinţele care vor „modela“ comerţul alimentar în 2020: mărcile private vor mai câştiga teren, prezenţa online va creşte, iar furnizorii vor fi tot mai mult locali

În România piaţa de circa 20 mld. euro este împărţită între zece nume străine cu 3.000 de magazine moderne şi circa 70.000 de mici comercianţi. Piaţa de comerţ alimentar din...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.