Producătorul sucurilor Santal: Cele mai mari creşteri ale vânzărilor în S1 2019 le-au avut produsele cu valoare adăugată mai mare. Parmalat România a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 56,5 mil. lei, în creştere cu aproape 10% faţă de 2017

Parmalat România, producătorul sucurilor Santal, a avut în primul semestru vânzări în volum şi valoare mai mari faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce profitabilitatea a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.