Piaţa hotelieră se aglomerează. Cele mai mari branduri internaţionale de hoteluri au ajuns la peste 8.600 de camere, deschizând peste 600 de camere noi în doi ani. Cele mai active lanţuri hoteliere sunt Hilton şi Accor, care pariază pe plan local pe hoteluri de patru şi trei stele sub mai multe branduri

Peste 8.600 de camere au în prezent cele mai mari branduri internaţionale de pe piaţa hotelieră, doar în ultimii doi ani fiind puse pe piaţă peste 600 de camere, arată o analiză a ZF pe...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.