Mihai Dinu, general manager la Colosseum: Locaţia dictează economia mallului. E dificil să discutăm de un mall 100% turistic, pentru că presupune investiţii mari
Locaţia este unul dintre principalele criterii de decizie al unui dezvoltator de centre comerciale sau malluri atunci când hotărăşte investiţia de la zero într-un proiect rezidenţial, de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. Restaurantele şi barurile devin un obstacol în calea recuperării ambalajelor. „Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare.“ Care sunt soluţiile?
- Creditul privat total pentru populaţie şi firme a mers cu frâna trasă în T1/2024, cu un ritm mediu de doar 5%, la jumătate faţă de viteza din T1/2023
- Complexul Parc Hotels din nordul Capitalei, afaceri de 63,4 mil. lei în 2023 şi marjă de profit de 17%
- Statul „doarme“ cu cazările Airbnb sub nas, o piaţă de cel puţin 180 mil. euro
- ZF/iBanFirst Regional Business Summit, ediţia a treia. România şi regiunea trebuie să îşi îmbunătăţească brandul. Pentru expansiunea businessului e nevoie de o strategie bună, echipe bune şi networking