Tendinţe în business. Trei companii din producţia de acoperişuri, cu un business cumulat de 330 mil. lei în 2018, şi-au schimbat numele în ultimul an
Şerban Iliescu, Enhance Studios: Brandul este tot mai important în toate domeniile, mai ales odată cu ascensiunea Social Media, aşa că are o importanţă tot mai mare în bunăstarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
- Exclusiv ZF Corporate Construcţii. Pe mai multe fronturi
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- Prăbuşirea podului Baltimore: accidentul dezvăluie încă o dată fragilitatea comerţului mondial. Care ar putea fi implicaţiile?
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România