Un start-up pe zi. Atelierul de Tuns, un brand de frizerii fondat de un absolvent de studii economice, vrea afaceri de 60.000 de lei în 2019. În 2018, compania a avut afaceri de 45.000 lei şi peste 1.000 de clienţi în fiecare lună
Atelierul de Tuns, lanţul de frizerii fondat de Valentin Niculescu, un tânăr de 37 de ani din Bucureşti, absolvent de studii economice, ţinteşte o cifră de afaceri de 55 - 60.000 de lei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.