Instrumente utile
Companiile din România care se gândesc au call-center pot apela la soluţii cloud bazate pe inteligenţă artificială pentru a-şi reduce costurile
Apelarea la soluţii digitale bazate pe tehnologii de tip cloud sau inteligenţă artificială devine o normalitate în special pentru startup-uri şi companii la început de drum care caută...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.