ANALIZĂ
Cum s-a schimbat raportul de putere pe piaţa de electro-IT în ultimii ani. Online-ul a ajuns la un pas de 40% cotă de piaţă, cât magazinele fizice specializate. Hipermarketurile se menţin, independenţii îşi continuă declinul
♦ Piaţa de electro-IT din România a ajuns la 3,4 mld. euro în 2018, cel mai înalt nivel din istorie, din datele ZF, după o creştere de 13,4% faţă de 2017 ♦ Acesta a fost al...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Agricultura românească. Noi tehnologii şi provocări. Fermierii din Galaţi fac diferenţa în balanţa comercială agroalimentară: Exportăm 30-40 de camioane cu castraveţi şi pepeni lunar, mare parte spre Ucraina
- Daniel Donici, Artesana Tecuci: „E foarte bine că există programe care ajută oamenii să se reintegreze pe piaţa muncii. Dar unde găseşti oameni care au lucrat o viaţă în siderurgie să vină să lucreze într-o fabrică de brânzeturi?“
- Farmavet, afaceri de 270 mil. lei din medicamente de uz veterinar: „Vrem să extindem capacitatea de producţie“
- C&A deschide patru magazine în 2024. „Avem în plan să extindem reţeaua“
- Grafic: Evoluţia importurilor şi exporturilor principalelor categorii de alimente