Robert Anghel, ING: Odată ce banca se mută pe telefon, plăţile devin principalul vehicul de interacţiune cu clientul. Din toamnă clienţii ING vor putea obţine numerar de la bancomatele băncii şi dacă nu au cardurile la ei

Plăţile realizate de clienţi cu tele­fonul mobil, moment în care pe ecranul smartphone-ului le sunt afişate diferite mesaje generate de aplicaţiile utilizate în tranzacţie (ING HomeBank...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.