Ce cumpără românii online: electronice şi haine. Alimentele şi băuturile sunt încă terenul de joacă al magazinelor offline. Piaţa de comerţ electronic din România era estimată anul trecut la 3,6 mld. euro, în creştere cu 30% faţă de 2017

Doar 1% dintre românii din mediul urban au cumpărat îl ultimul an din online fructe şi legume proaspete sau alimente congelate, semn că aceste categorii de produse sunt în continuare...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.