VIDEO ZF Live. Adrian Enache, OmniPerform: O campanie de publicitate online cu impact costă o firmă între 50.000 şi 100.000 euro pe lună. „Românul este cel mai pretenţios consumator, pentru că nu are încredere. Pentru ca un mesaj să aibă efect, trebuie să îl vadă de cel puţin şase ori.“

O corporaţie din România alocă bugete cuprinse între  50.000 şi 100.000 de euro lunar pentru o campanie de publicitate în mediul online, derulată la nivel national, a spus la ZF Live...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.