Profi îşi face marcă proprie cu acelaşi nume pe segmentul mediu de preţ. „Din iulie vom avea la raft 600-700 de produse sub acest brand“

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate a angajat o companie americană să se ocupe de dezvoltarea mărcii proprii Profi, de la studii de piaţă la design şi apoi la producţia...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.