Spaniolii de la Glovo continuă investiţiile în România: încă 3 mil. euro în 2019. Start-up-ul spaniol se va axa anul acesta pe categoria de supermarketuri, conceptul Cook Room şi livrări B2B

Glovo, start-up-ul spaniol care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande orice produs doresc, va investi 3 milioane de euro în România până la finalul anului, du­blând astfel...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.