Lidl a exportat produse „made in Romania“ în valoare de 20 mil. euro. „Creştem atât de repede în România, încât furnizorii locali trebuie mai întâi să ţină pasul cu noi“

Retailerul german Lidl, prezent oficial pe piaţa locală din 2011, a ex­portat produse „made in Ro­ma­nia“ în valoare de 20 mil. euro anul trecut. Aceste pro­duse au ajuns pe mai multe...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.