Cum arată bugetul pe 2019 al celei de-a treia bănci de pe piaţă. BRD vrea să crească creditarea mai mult pe retail, cu peste 4%, şi anticipează venituri mai mari din dobânzi

♦ BRD-SocGen mizează în acest an pe creşterea veniturilor din dobânzi, în condiţiile avansului creditării totale cu peste 4% (3,4% dacă se consideră cursul de schimb constant), până...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.