ANALIZĂ

Piaţa de modă merge după modelul din comerţul alimentar. Segmentul de discount câştigă teren. Zeci de deschideri sunt planificate anual de Pepco şi nou-intraţii Kik şi Miniso

În comerţul alimentar, segmentul de discount, disputat de doi jucători – Penny Market şi Lidl, a ajuns la vânzări de circa 2 mld. euro anual, cifrele fiind în creştere constantă pe...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.