FAN Courier, liderul pieţei de curierat, afaceri mai mari cu 15% la nouă luni din 2018. „Comerţul online rămâne motorul principal de creştere, contribuţia clienţilor din acest sector a depăşit 35% în venituri.“
FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, a finalizat primele nouă luni din acest an cu afaceri mai mari cu circa 15% faţă de perioada similară a anului anterior, pe fondul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- Opinie Ioan Dumitraşcu şi Irina Oprea, Filip&Company: Drumul către sustenabilitate, un scurt ghid pentru antreprenori din perspectiva CSRD
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Producătorul de panificaţie Pambac investeşte aproape 9 mil. euro în modernizare şi retehnologizare