ZF Live Special. Microsoft Business Summit 2018. Marco Vigelini, CEO al MakerCamp.it: Jocurile video precum Minecraft pot fi utilizate în scopuri didactice

Varianta educaţională a Minecraft, unul dintre cele mai populare jocuri video din lume, achiziţionată de Microsoft în anul 2014, este un instrument didactic care are avantajul că îi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.