Afacerile grupului Floria au crescut cu 40% în primele nouă luni ale anului, la peste 17 mil. lei. Segmentul B2B a generat 40% din venituri

Grupul Floria, specializat în distribuţia şi comercializarea de flori şi aranjamente florale, a înregistrat în primele nouă luni ale anului afaceri de 17,5 mil. lei, cu 40% mai mari faţă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.