Cele trei „revoluţii“ din comerţul alimentar. Cum au trecut românii de la chioşcuri la comerţul modern, cu hipermarketul vedetă în anii de boom, şi cum au ajuns acum la proximitate

Primul deceniu a fost menit să fie terenul de joacă al jucătorilor cash & carry care aveau circa 150.000 de clienţi din comerţul tradiţional pe o piaţă care nu cunoscuse încă formatele...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.