François Bloch, CEO al BRD-SocGen: Vedem în continuare potenţial de creştere atât pe piaţa de retail, unde vom intensifica procesul de transformare digitală, dar şi pe corporate

Potenţial de creştere există atât pe piaţa creditării de retail, cât şi pe piaţa corporate şi IMM, iar un obiectiv important al BRD-SocGen este îmbunătăţirea instrumentelor de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.