ANALIZĂ

Cum se vede expansiunea din ultimul deceniu a comerţului modern în special pe format mic: vânzarea per magazin a scăzut la o treime

♦ În 2008 comerţul modern număra 362 de magazine cu vânzări de 21,8 mld. lei ♦ Anul trecut erau aproape 2.300 de unităţi moderne cu vânzări de 54 mld. lei ♦ Un magazin...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.