Cum a ajuns Amazon să valoreze 1.000 de miliarde de dolari şi care ar putea fi a treia companie care atinge această bornă: Microsoft sau Google?

Compania americană Amazon, cel mai mare retailer la nivel mondial, a atins marţi o valoare de piaţă intra-day de 1.000 de miliarde de dolari, la o lună distanţă după ce Apple devenea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.