Reportaj
Calea Victoriei „se zbate“ între branduri de lux precum Gucci sau Hugo Boss şi magazine în ruină. Cum au ajuns „victimele” legii bulinele roşii
În nicio altă zonă a Bucureştiului, contrastul între branduri de lux şi spaţii în ruină nu este la fel de accentuat ca pe Calea Victoriei. Diferenţele dintre zonele Căii Victoriei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. Restaurantele şi barurile devin un obstacol în calea recuperării ambalajelor. „Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare.“ Care sunt soluţiile?
- Creditul privat total pentru populaţie şi firme a mers cu frâna trasă în T1/2024, cu un ritm mediu de doar 5%, la jumătate faţă de viteza din T1/2023
- Seceta începe să se vadă. Fermier: În judeţul Buzău deja e secetă, dar şi în unele zone din judeţul Galaţi
- Complexul Parc Hotels din nordul Capitalei, afaceri de 63,4 mil. lei în 2023 şi marjă de profit de 17%
- Statul „doarme“ cu cazările Airbnb sub nas, o piaţă de cel puţin 180 mil. euro