Colliers: Suprafaţa de retail de la parterul clădirilor de birouri din zona Floreasca-Barbu Văcărescu din Capitală a atins 10.000 de metri pătraţi
Rezultatele pozitive obţinute de mixul dintre spaţiile de retail şi birouri vin ca urmare a asocierii oportune între veniturile ridicate ale angajaţilor şi localizarea bună, căutată...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- 5 din 10 companii din România cu afaceri de peste 10.000 lei au în acţionariat femei. Delia Olteanu, ING România: Femeile sunt tot mai implicate în mediul antreprenorial local, însă potenţialul de creştere este încă foarte mare
- BCR adaugă o nouă funcţionalitate în platforma digitală George, prin care antreprenorii pot obţine informaţii complete despre programele de finanţare din fonduri europene sau naţionale
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect. „Unde-i dialogul?“, întreabă antreprenorii din IMM-uri. „Statul şi băncile ne spun, ne prezintă, dar nu stau să ne asculte. Noi ne ajutăm singuri!“
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Cine este Mihai Panfil, omul care a deschis piaţa cafelei de specialitate în România, şi care este povestea Origo?