INTERVIU

Cum vede şeful Mondelez dezvoltarea pieţei locale în ultimii ani. A crescut interesul românilor pentru produse premium, iar cumpărătorii merg din ce în ce mai des în pieţe şi magazine specializate

Mondelez este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa ciocolatei şi biscuiţilor, având în portofoliu branduri precum Milka, Poiana, Toblerone, Oreo, Belvita şi Tuc. Ivaylo...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.