ANALIZĂ
Dominaţia brandurilor româneşti pe piaţa ceaiului, de 90 de milioane de lei anual. Fares, Plafar şi Vedda, o marcă a unui producător din Buzău, sunt peste brandul Lipton al Unilever
Piaţa ceaiurilor din România a ajuns la aproape 90 de milioane de lei în 2017, în creştere cu 6% faţă de anul anterior, arată datele oferite de compania de cercetare e piaţă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Tradiţia e ADN-ul poporului
- Agricover Holding încheie 2023 cu profit net consolidat de 44 mil. lei. Compania anunţă că începând cu 2024 vrea să introducă distribuirea sub formă de dividende a 30% din profit
- Bursă: Purcari Wineries preia integral acţiunile cramei Timbrus Purcari Estate şi ajunge la un portofoliu de aproape 1.600 de hectare de podgorii de viţă-de-vie
- Evoluţia comerţului în era digitală – provocări şi tendinţe în eforturile de adaptare la preferinţele consumatorilor
- Prăbuşirea podului Baltimore: accidentul dezvăluie încă o dată fragilitatea comerţului mondial. Care ar putea fi implicaţiile?