ZF Live. Ionuţ Munteanu, managing partner la WebDigital:Ponderea bugetelor alocate de companii pentru promovarea pe Facebook şi Google a ajuns să fie egală, faţă de 20/80 în urmă cu 5 ani

Companiile vor tinde în viitor să aloce bugete apro­piate pentru promovarea pe Facebook şi Google, în con­di­ţiile în care investiţiile în publicitate alocate pentru cele două...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.