Jucătorii din auto: Industria are nevoie de sprijin din partea statului pentru a trece la nivelul următor şi pentru a ţine pasul cu ţările din regiune
Fără stabilitate economică, fiscală şi politică, fără execuţia rapidă a noilor tronsoane de autostradă care să lege între ele provinciile istorice alături de un plan concret de a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mircea Fechet: Programul Rabla Plus are un buget record, de un miliard de lei
- Dezvoltatorul de spaţii logistice CTP contractează un credit sindicalizat de 200 mil. euro, coordonat de Alpha Bank, pentru refinanţarea dezvoltării a 40 de clădiri logistice şi industriale verzi din cadrul CTPark Bucharest
- „Performanţa“ de pe calea ferată
- Grafic: Cele mai mari 20 de companii din România după cifra de afaceri din 2022
- „Performanţa“ de pe calea ferată. Între nouă şi zece ore durează călătoria cu trenul pe Bucureşti-Cluj, o rută de sub 500 de kilometri, în timp ce călătoria pe distanţe similare Berlin-München sau Vienna-Innsbruck durează patru ore