Conferinţa Branduri Româneşti

Cristina Miclea, Director Marketing, Albalact: In România nu avem o tradiţie de a face branză sofisticată, ca în Franţa sau Italia, dar noi avem o înclinaţie spre simplitate

Albalact este un brand de 140 de ani şi sper să fie la fel de românesc şi peste 100 de ani. Vrem să atragem cât mai mulţi tineri spre produsele nostre, a spus Cristina Miclea,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.