ANALIZĂ

Piaţa produselor cosmetice a avut în 2016 cel mai bun an de după 2008, cu o creştere de 7%. Principalul motor, online-ul

Consumul în ansamblul său a postat un plus de circa 13,5% anul trecut, aceasta fiind cea mai bună evoluţie de după 2008, ultimul an de boom economic. Şi pe piaţa de bunuri de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.