VIDEO ZF LIVE. Ciprian Vlad, Zenonni: Preţul unui costum la comandă începe de la 600 € şi poate ajunge la câteva mii de euro. Avem clienţi care cumpără şi de 15.000 € pe an
Compania locală Zennoni, specializată în realizarea de costume pe comandă, va lansa anul acesta o nouă linie dedicată femeilor şi va produce de la costume, sacouri şi pardesie până...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Oana Neneciu, Ecopolis: „Depăşim valorile maxime admise pentru protejarea sănătăţii umane în Bucureşti. Trebuie să reducem viteza în zonele rezidenţiale, preferabil chiar în tot oraşul“
- ZF Live. Ioana Vitan, professional talent solutions director, Randstad România: Comparativ cu anii trecuţi, sectorul IT a încetinit, dar rămâne încă cel mai căutat
- ZF Live. Alin Burcea, preşedinte al ANAT şi fondatorul Paralela 45: Ne propunem să înfiinţăm un fond de garantare pentru agenţiile de turism, în care să strângem peste 20 mil. euro, şi unul pentru biletele de avion, cu care să ajungem la 100 mil. euro în
- ZF Live. Mihai Petrea, antreprenor, acţionar, Gulf-El, companie de ridesharing: Suntem în curs de licenţiere a companiei pentru lansarea în Dubai. Lucrăm în continuare la atragerea de investitori pentru a ne atinge obiectivele. Vom avea o flotă de 50-100
- ZF Live. Emanuel Oprea, COO, Poultry Investment: Ne-am bugetat afaceri de 80 mil. euro anul acesta. Vrem să transformăm brandul Puiul de Crăieşti dintr-un brand regional într-unul naţional