Lidl: Mediul online funcţionează ca o platformă de feedback. "Am creat un formular de contact pe Facebook prin care clienţii ne pot trimite sesizări."

Mediul online este folosit atat ca un mijloc de promovare, cat şi ca un mijloc de comunicare directă cu clienţii Lidl, al treilea retailer de pe piaţă. Online-ul este utilizat şi ca o...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.